2010年5月24日星期一

突然驚嚇呀..HELP

想當日萬眾期待, 希望早些看到肥肥的婚照...轉眼間三個月又過去了, 相片也終於回到家來.

天呀, 這句天呀, 不是讚歎呀, 而是....有些驚嚇!!!!

收集在相冊里的相片, 不是應該很漂亮的嗎? 為何散相里的更好些呢????
而且很多不怎樣的, 更能用醜來形容的, 又怎會回到這來??
嚇暈了呀!!!!!

整晚看了好幾十遍, 真的完全給上冊比下去了....哈哈哈.
婚紗照真的見不得人, 不過晚裝的還可以吧?!

發了些給好友看, 大家意見一致, 這輯婚照, 普通到家....
有些不好意思post出來呀,
可是答應過大家麻
我從來不食言, 一直想要實現我的承諾

希望不會嚇到大家
HEHE
 




9 意見:

daidai 說...

都幾好睇丫~

daidai 說...

好令呀!

果醬小姐 說...

好靚呀....

睇到你d相,令我諗起我果楫都係呢間影架....
仲被蚊勁咬.....><

Embrace Dreams 說...

咁你有冇同返間公司反映呀 ????
呢幾張相都係映你背部的?
不過, 都好令令呀~

L_KYOKO 說...

都唔係驚嚇~好令呀~~

肥痺DIDI 說...

各位...這幾張...算係叫做好D架啦.
沒咁核突呀...

我無奈呀
哈哈

Unknown 說...

都幾令呀。
係唔係其他近鏡的有問題呀?

lovebeauty 說...

係近照拍得不漂亮?
我覺得ok呀......怎會驚嚇?

肥痺DIDI 說...

有d公園既
d 色怪怪地
and 近個d真係唔令呀