2010年5月31日星期一

愛上一個人

因友人介紹, 用了2個星期的時間看完了兩套韓劇 "檢察官公主" 和"原來是美男"

兩套的女主角都是單純傻呼呼的, 男主角都很善良呀, 完全不同的故事, 不過同樣有關呼到上他們的上輩呀.
如果你們也是韓風派, 不妨看看這兩套哦.

相由心生, 原來不止是在真實生活. 在沒有看'原來是美男"之前, 我幾乎是不想看, 因為看到那男主角的妝, 那些眼線....己有些倒胃口, 同事h問了我n次 ' 不帥嗎??" 我肯定地答 " nonono"

後來又看到ed mama 推薦, 好奇心推使開始看.

雖然看了好幾集才開始接受他的濃妝, 不過他的可愛, 善良, 讓我覺得他順眼囉. 後來就是開始接受他的演技...真的很不錯呀.  好久好久沒迷偶像的我, 給他迷倒了.

看完套劇, 開始空虛起來呀, 開始找找關於他的東西...電視, 廣告, 相片...哈哈哈.
好熱情呀我.

不過, 喜歡一個人是件美好的事情~

今天到ed mama的家, 看到她把她最愛的, 都換上張小弟的相片.....
看來媽媽對張小弟的愛不少於我呀
哈哈哈哈

 

10 意見:

Embrace Dreams 說...

嘩哈哈哈哈...........
我呀~
簡直是對 張根碩 著晒迷呢 !!!!!!!!!
好 開心又多你一位 碩碩迷啦~
起初,
我都係對呢位 畫眼線的男生,
沒甚好感,
點知睇睇下就開始順眼,
現在簡直對他發晒狂.

張根碩 會於 18/6 來HK.
19/6 有 fans meeting 呢~
哈哈,
我要look after 馬騮,當然去唔到啦~
唉,
好想看看真人的張根碩~
雖然[美男]已經在 J2 一播完,
但我和其他碩碩迷仍然在 某討論區
談論緊 碩碩的最新消息.

Embrace Dreams 說...

你看我一講到 張根碩的事情,
就收唔到口呀.........

Embrace Dreams 說...

仲有仲有,
[美男] 入面 d 歌,
好聽到爆呀 !!!!!!!
有好幾首係張根碩自己主唱的呢~

Embrace Dreams 說...

介紹你去看 [ 寶貝與我 ],
由張根碩主演的一部電影,
拍得碩碩好型仔~

http://hk.56.com/big5/www.56.com/w72/play_album-aid-7760122_vid-NDc3NDMzODc.html

肥痺DIDI 說...

mama
他真的帥到不行呀
好愛佢呀

死啦 我唔可以去看佢呀
我怕我會面紅
好顛呀
真係鐘意d人
會好怕醜呀

肥痺DIDI 說...

我看緊佢之前做既 快刀洪吉童 同埋 貝多芬病毒~~~

肥痺DIDI 說...

仲有呀
張小弟弟 8月4日生日架
小妹我係 8月3日 kakka
雖然唔係同一日 但唔知why 好high呀

daidai 說...

wa~~ 有fans meeting,
去啦去啦
難得人地咁遠來到hk
一定開心死呀!!!

肥痺DIDI 說...

好似每人要比5百幾 , 貴既9百幾....哈哈哈

Embrace Dreams 說...

而家,
有 $$$$ 都買唔到啦~
還是留在 家看 電視算.
又或去 碩碩入住的 酒店 埋伏佢~
嘩哈哈...........