2010年4月1日星期四

把你帶回家

前面的 頭髮長長了, 本來這長度老早就給我剪掉了, 但好多朋友提醒要把前面頭髮留長, 方便到時造型.....總想還有一整年呀? 有必要這樣早就留嗎?? 哈哈哈, 信不過自己, 還是朋友們可靠些.......

下午看到
愛媽的blog, 新產品上架啦. 喜歡呀!!! 一直想說去支持愛媽, 是時候了.

你看, 才剛上架, 就回到我家囉, 好有效率呀!!!!!!!!!!!!!!!!!! (羞) 
 
 

5 意見:

果醬小姐 說...

紫色果個好靚呀,
我返工都會將陰夾住架....
睇黎我要去入一隻....

果醬小姐 說...
此留言已被作者移除。
daidai 說...

好快買呀你~~~勁勁勁!

肥痺DIDI 說...

JAM 是呀 頭髮長了好不方便呀
想CUT呀

肥痺DIDI 說...

DAIDAI. 我0個日放工即去呀. 不過個SALE好忙咁, 我都沒看埋其他包包啦