2011年2月18日星期五

收到一份滿足 謝謝AMY小編

從滿懷熱情地加入AMY...至今快年兩年了
如小嫺所言 : " 人沒有完美, 唯有滿足"
剛收到小編寄來的包裹, 心情是激動的
包裹是輕的 心意卻很重 更有一份滿足感

當天連自己介紹都沒想到 但我說過會用生活去體現真我
網路是虛擬的 但所有分享和心情都是真的
這期間在AMY 交到很多來自世界各地的朋友
有些己成為好友, 有些更彷如家人, 有些雖素未謀面
但卻會因我的喜而喜, 也因我的悲而悲

這些AMY小熊, 不止是努力寫BLOG分享的成果
是友誼的標誌 , 每篇文章只有一百分, 但卻總得到數之不儘的祝福
謝謝小嫺, AMY BLOGGERS, 還有AMY小編



6 意見:

daidai 說...

點解你唔洗自己上去攞既?

肥痺DIDI 說...

DAIDAI, 小編可以寄出來的,我自己比運費 ^^ 咁仲平過親自己去拎呀

Embrace Dreams 說...

係唔係好以 將自己所有 分一次過 換晒 d 熊 ga ?
你 咁多 隻, 郵費幾多 呀 ?

肥痺DIDI 說...

我8隻..30元咋麻
平過過海好多啦

果醬小姐 說...

8隻熊仔....好熱鬧呀..^^

肥痺DIDI 說...

送左部份出去..hahaa