2010年3月18日星期四

誰不心動

同事E從外邊捧著又大束又美的花走進來, 一大片的粉紅色, 所有女同事們哇哇哇,真是又羨慕又妒忌..哈哈哈..... 原來是結婚兩週年了.

大家除了睜大眼睛賞花, 更說要馬上告訴自己老公呀, 男朋友呀, 大嘴巴的我, 連朋友都通告了呢. 哈哈哈哈!!!





你們看, 多美呀, 全粉紅的玫瑰呀,  沒有半支其他陪襯, 就整遍粉紅, 獨特的美. 你說哪個女孩不心動呀.


EMILY 問 : " 如果是你, 你愛這種浪漫嗎? "
 "愛, 誰不愛呀, 可是浪漫往往是要花錢呀, HEHE...不過不是每天都浪漫呀, 在特別的日子浪漫一下, 絕對值得!! "

DAIDAI 說 : "你叫大大送你99支求婚"
"嘿嘿, 我今天晚上早點睡吧,早點做夢呀...KAKA"

大大說 " 好吧, 送夠你一百支."
"哇, 我想我真是的作夢了..哈哈哈哈!!!"

2 意見:

daidai 說...

WAHAHAHAA
你COPY我段字,好搞笑呀!
咁你地幾多週年呀?
大大要努力賺錢呀!

肥痺DIDI 說...

daidai 我今日勁同人講呀 kakaka

我地就來四週年啦
大大話努力中 haha