2010年3月15日星期一

CAFE 聚會

CAFE聚會的情況呀, 相片呀.....都給DAIDAI小姐率先報導了, 我怎算呢??

沒關係啦,難得這回大大見到CAFE的優雅環境, 自個拿著相片周圍拍, 總要讓他的作品爆光一下呀.

我發現丫大對廁所情有獨鐘!!!!!!!!!!!!!!!
不止看得精彩....
同事們看了這些相片都羨慕地說 : 哇 你去HIGH TEA呀? !!!是呀, 我去HIGH TEA呢..HEHE
果醬小姐送我的小可愛, THANK YOU AGAIN!!!
那個多可愛的心心, 當然要有對SWEET的代言人呀..哈哈哈哈 ( 吐吐吐) 

有幾件小插曲 :

大大被委派出接ED MAMA, 回來第一句話是 : "第二定第三SET?"
我不理他繼續吃, 他喃喃自語 : " 我仲未吃第二SET呀..."
大家聽到哈哈笑.......暈, 你是為食喵嗎??

我人很好, 幫大大吃了很多他不愛吃的東西, 又給了他很多他愛吃的東西...
呵呵呵. 結果他太感動了, ORDER了一柸 "自由戀愛"


 大大呀, 你要自由戀愛呀? 你吃了變靚朱古力嗎? 我就吃了..HEHE

特別鳴謝 :QQ和DAIDAI的邀請, CAFE DE NAIL 的 所有提供, 優雅的環境, 美味的食物, 熱情的招乎, 讓我們留下美麗的心情. 美麗的回憶, 美麗的星期天.

4 意見:

daidai 說...

唔記得問你,'DX星'即係點解???

daidai 說...

AMY係咪一個星期都冇得玩呀???
唔明呀......

THANKS 大大哥 AGAIN!
你地真係SWEET爆呀!

daidai 說...

仲有呀,你個BLOG右上角的婚"沙"照,應該是婚"紗"照才對哇~

雖然我知你在沙灘拍的....

肥痺DIDI 說...

daidai ..DX星= D那星 HAHAHHAHAHA....

AMY一個星期停再UPDATE..到時會有埋留言個D 新野

哈哈..我成日唔識打個字.我改左啦
THANKS DAIDAI